TAJNA JE U MENI

14.06.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Skakutanje i plahutanje,
smiješak nedodira
i smiješak opoziva,
hoćeš li konačno spoznati
tajnu moje oporosti
i tugu moje sladunjavosti?

Sve je to krivo navođenje
i još više smiješno podvođenje.

Ja se kroz tvoje zjene tame
provlačim putem beskonačnosti
i sakrivam kôd vječnosti
pred pukom bezizlaznosti.

Sve je to samo igra konačnosti,
beskonačno moje,
dok ti pratiš moje puteve labirintom
svjesno osmišljenim,
ja te čuvam
u bespuću tričarija fizike,
u zagrljaju metafizike.

U svemu sam beskonačno svoja,
da bih na kraju svega
bila beskonačno tvoja,
ja sam tama i srebro,
ja sam nedohvat i esencija,
a ti si svjetlo i sunce,
rukohvat i prošencija
za tobom latice ruža
vjetar raznosi,
dok ti tijelo svemir svima daruje,
a meni do savršene nule uskraćuje.

Ne traži u ovim stihovima smisao,
tek započni bitku sa sobom,
ja te čekam
zaustavljenu u pokliku mača
koji probada utrobu,
u poviku sreće
kada pobjeda
ostavi sladak okus
na usnama gorčine.

Ja znam,
o, ja tako dobro znam,
da me ne možeš shvatiti
i do kraja pratiti.

Ali je li to važno,
moje dječje brodove od papira
tvoj oganj će smiješeći se
spaliti do nepovrata?

Moje papirne ptice sna
nikad poletjeti neće,
ali je li to važno?

Pepeo pepelu,
prah prahu...

Samo Ti
jednom ćeš me oživjeti
i dušu mi svojim udahom
udahnuti....



Posveta u mojoj 1. zbirci poezije “LANTERNA MOJE DUŠE”

“Ja sam riba. Ti si Mjesec.
Ne možeš me dodirnuti , ali tvoje svjetlo
ispunjava ocean gdje živim.”
- Rumi


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8100-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=68282

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.