ŽIVOT I GOSPOĐA ROMANTIKA (dok maestro svira fortissimo)

15.07.2017.



slika: digital artist

Priđi mi, gospođo,
dok maestro ludi na svojim strunama
zagrizi me,
dok te grlim,
dopusti da nas ples ponese,
dok ne prestaneš disati,
dok ne shvatiš
da sam ja uvijek pobjednik,
gutač tvojih uzdisaja,
prevarant kojeg primaš,
ne bi li ga obratila
iz nevjernika
u vjernika...

Mala moja,
ja sam uvijek zadnja riječ
u svim tvojim nijemim pokušajima
da me zarobiš..

Ja Romantiku obožavam
tepam joj ljubav,
nudim joj ljubav,
oblačim je u ljubav
stvaram joj ljubav,
da bih je opet
sa drugom gospođom prevario
i igru nastavio..

Možeš li, unatoč tome,
zaplesati sa mnom??

Gospodine vrli ljubavniče,
bahati svodniče,
žigolo iz kuloara
i dimljivih separea
nesvršena pričo,
tajnoviti fantome,
ne bojim se..

I kada maestro prestane
svirka nestane
ja ću ostati,
a ti nestati.

Netko ti je lagao,
ja ću preživjeti
ti ćeš umrijeti
i sada,
kada istinu znaš,
misliš li i dalje sa mnom zaplesati
ili ovu dvoranu
napustiti?


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=99360

Posveta u mojoj 1. zbirci poezije “LANTERNA MOJE DUŠE”

“Ja sam riba. Ti si Mjesec.
Ne možeš me dodirnuti , ali tvoje svjetlo
ispunjava ocean gdje živim.”
- Rumi


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8100-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.