LJUBAV NA CRNO-BIJELOM POLJU

11.02.2016.


Image and video hosting by TinyPic

O, da.
ponovo uz Kralja koračam
koji se iza lovaca,
konjanika nevjernih
i pijuna vjernih skriva
netko hoće dušu duše moje
maknuti sa ploče,
ali gle
ja prozirem i prezirem sve bestidnike
koji Kralja moga lažno žele darovati,
a onda mu dah ugasiti..

Nitko kao on
nježnost ne posjeduje
nitko kao on
moje srce ne poznaje,
a opet
iza leđa drugih mora svoju besmrtnost sakrivati,
dok svi ne nestanu
i laži ne prestanu,
dok ne ostanem samo ja
i on
gledajući se preko gomile koja leži
izvan igre..

Tko je moj Kralj
za kojeg sebe dajem
i neprestano
kroz živote trajem?

I zašto nas lažu kada kažu,
da je naš život ploča,
a ne krug
gdje se vrtimo do kraja duge
tražeći svrhu bez smisla
živeći za neke druge
sebe zaboraviti
u sivi kockasti svijet utonuti?

Kralj je mrtav, živio kralj,
parola potkožnih diletanata
koji se uvijek u neke uloge moraju pretvoriti
i u ćeliju vlastitog uma zatvoriti..

Kralj nikad ne umire
dok Kraljica uz njega stoluje
Duša i Ljubav
zaljubljeni
opčinjeni
sve oko njih služi njima
dok svi oko njih
slijepo traže utočište
kroz gaženje sebe
toneći u zaborav
sanjajući izvan ploče
ono
što Kralj i Kraljica
odvajkada žive:
stvarnost kristalno čiste jasnosti
kroz krug pronađen prolaz do vječnosti...


http://www.magicus.info/hr/magicus/tekst.php?id=114365

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.