SALTO MORTALE AMOR...

10.08.2016.



Posveta u mojoj 1. zbirci poezije “LANTERNA MOJE DUŠE”

“Ja sam riba. Ti si Mjesec.
Ne možeš me dodirnuti , ali tvoje svjetlo
ispunjava ocean gdje živim.”

- Rumi



Image and video hosting by TinyPic

Pred paradom svijeta
pustila sam šipku trapeza
ljubav će poletjeti
u tvoje ruke
i smiriti drhtaj vjekova
titraje vječnosti
čežnje bogova
za konačnim zastojem srca
i oživljavanjem
do prvog početka udaha
u tišini mraka
kad se svjetlo u dušama porađalo..

Da..
dočekao si me
željan darivanja dodirima
darivanja pogledom
bez doticaja dubine u meni
polubog, nedovršen još,
svojoj nimfi raskidao si veo
zamrsio kosu
nagu je ostavio vjetrovima života
vukovima u gudurama ledenim,

...a da si se samo odvažio
pa raskidao moje tijelo
zubima svojim sjajnim
došao bi do moje duše,
jer tijelo nestaje i prestaje
duša postaje i ostaje

.. da si se samo odvažio...
pustiti me da umrem
pa opet kroz tvoju ljubav oživim
pričala bih ti
kako da postaneš vječan
do beskraja vječan,
a ne samo čovječan
kakav smo trenutno jesi
zadovoljan i nezadovoljan istovremeno..

Ne.. ja ipak puštam i otpuštam trapez
pred zaćuđenim licima prolaznika
..negdje..tamo je nešto i netko
sa dušom bez tijela
da sakupi ostatke mene
pretvori ih u pepeo
i suzom me opet rodi iz ognja..

Feniks, koji će vilu zavoljeti,
ptica,
koja će svjetlo za mene
iz daljina dokučiti...


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-60-4

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.