NAGOVJEŠTAJ SVEČANOG TRENUTKA

09.03.2016.



Image and video hosting by TinyPic

Nagovještaj svečanog trenutka,
kada ćeš me pogledati okom svojim dubokim
i zaroniti me u beskrajne dubine do dna
na kojem uspavana ruža čeka
svoje buđenje
(..moje srce duše, i tvoj dodir nježnosti..)..

Nagovještaj tihog trenutka,
kada ćeš me vidjeti kao što sebe gledaš,
zaljubljen u Ljubav prožetu kroz sve,
kada ćeš me prisloniti uz svoje srce
ne gledajući koju odoru tijela i života nosim,
koliko znam visko poletjeti
i koliko puta sam još niže pala..

Nagovještaj tog čarobnog trenutka
kada ćeš mi reći da si anđeo, poput mene,
a ja ću se skriti u tvojim njedrima,
strepeći da te ne izgubim
jer krila nemam..

Nagovještaj besmrtnog trenutka,
kada ćeš me obući u sebe,
i povesti iznad svih kanjona i vrleti
pokazujući mi
da za let do neba
samo želja, bez krila treba..


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.