možda me je teško pratiti ponekad...

31.08.2016.



Posveta u mojoj 1. zbirci poezije “LANTERNA MOJE DUŠE”

“Ja sam riba. Ti si Mjesec.
Ne možeš me dodirnuti , ali tvoje svjetlo
ispunjava ocean gdje živim.”

- Rumi


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist

Možda me je teško pratiti ponekad
na mom putu prema zvijezdama
odakle je prvi dah
vrisnuo naše ime..

Kada u trenu zelenu odoru svoju skinem
i pokažem nagost svoga istinskog srca
satkanog od djelića prvog praska
u praskozorju
kada je duh lebdio nad vodama
tražeći svijet
koji će zavoljeti kao sebe..

Možda je teško koračati samnom
jer ponekad moja vatra ne grije
nego sažiže
sve ono što lažnu toplinu obećava..

Ja opet tada pričam
o nekim davnim, ognjem stvorenih trenucima
kada je Ljubav
rađala Ljubav..

Možda je teško
dijeliti sa mnom
trenutke čudne, guste usamljenosti
kada se ni tama ne čini neprijatelj
već samo kolijevka
za odmor
od neprekidnosti putovanja..

Ja sve više šutim
sve manje pričam
o onome što nas čeka
u zagrljaju svebitka
na kraju napravljenih koraka..

Znam
mnogi odustaju
jer žele konstantu lagodnosti
šarene bajke o sigurnostima
u koje su se sami umotali
strepeći od gole istine
koja je zapravo jedina stvarna,
a govori o bogovima
koji jesmo
o svjetovima koje ćemo stvarati,
o dušama
koje ćemo kroz našu maternicu
vlastitog svemira rađati..

Znam da me je teško ponekad pratiti,
ali ja sam zahvalna
za svaki korakkoji korača uz mene,
bilo da uz mene korača čovjek,
životinja, anđeo ili cvijet..

Kroz spiralni vrtlog zvjezdani
prema Onome koji nas gleda kao jedno
doći ćemo zajedno..

I kada se zaustavimo u sredini vremena
znat ćemo sve
što tek sada pomalo naziremo..


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-60-4

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.