I TAKO PROLAZI...

05.11.2016.



slika: digital artist

I tako prolazi pored mene
slava svijeta
koja čeka svoje raspeće
bez uskrsnuća.

Anđeo u prašini
luč svoju od vjetra sakriva
malu jedva vidljivu luč
tek da vidi je li suza
od smijeha ili tuge,
jer nisu iste,
o, ne,
nikako nisu iste.

Snovolovke se ljuljaju prazne
iznad napuštenih kreveta,
ljudi nemaju vremena za snove,
čak ni one ružne,
dok leptirice pletu negdje
đerdan od cvijeta neumiruće ljubavi
tamo negdje gdje boje glazbom dozivaju anđele.

Gube se pogledi u dubinu duše,
materia prima vista,
gleda se vrijeme trajanja tijela
umjetnost fanatično slavi kult samodokazivanja
vlastite izopačenosti
obrnutim slijedom vrijednosti,
dok mali bogovi - djeca,
skriveno rađaju novi svijet,
a veliki bogovi ljudi
ruše ga svojom kvazi veličinom.

U meni se sastaju i rastaju mogućnosti
i znam, da živim istovremeno
sve što sam poredala u niz života
i znam, da istovremeno gledam i noć i svitanje
i ljubav i mržnju i tugu i radost,
a pokušavam dozvati jednu jedinu sebe
koja je izvan svega,
a dotiče sve.

Gradila sam kule od blata
malenim rukama
pa onda kule od pijeska
na obali sazrijevanja do sebe,
voda je isprala težnje i čežnje,
a ja sam i dalje kule čudne stvarala
od karata koje dah može srušti
od oblaka koje vjetar može raspuhati,
dok kamen nije otežao moj dlan.

Kula je čvrsta,
jer je kamen bio pijesak i blato,
jer je oblak zaklanjao sunce,
dok me vrelina u gradnji palila.

I opet sam na početku stiha,
dok prolazi slava svijeta
moja kula od kamena
ostat će za one
koji će slavu svijeta za mene poroditi,
za mene koja tu neću biti,
svijet umirući oživjeti.


posveta u mojoj 1. zbirci poezije “LANTERNA MOJE DUŠE”

“Ja sam riba. Ti si Mjesec.
Ne možeš me dodirnuti , ali tvoje svjetlo
ispunjava ocean gdje živim.”

- Rumi


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-60-4

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.