JUTRO KAO BAJKA

03.08.2016.



Posveta u mojoj 1. zbirci poezije “LANTERNA MOJE DUŠE”

“Ja sam riba. Ti si Mjesec.
Ne možeš me dodirnuti , ali tvoje svjetlo
ispunjava ocean gdje živim.”

- Rumi



Image and video hosting by TinyPic

Spokoj i radost, skidam sa mekog zida od plavih oblaka....

Mirujem među silnim olujnim valovima oko mene,
jer ja sam zrnce pijeska,
koje će more ponijeti, prvo u dubinu,
a onda prenijeti na obalu.

Možda ću nekome biti uljez u sedefu,
u dubinama će netko zbog mene
možda suzama biser rađati.

Na obali, neko dijete će kulu od mene
i mojih snova sagraditi, pa na obali ostaviti.

Plima će me rastočiti, vratiti moru,
a ja ću osekom porinuti školjku u nečije ruke,
koje će biser bijeli, bolom sačinjen,
na srce privinuti.

I tisuće krila leptirovih,
pratit će zagrljaj dvije duše
do nekih bespuća,
gdje cvijet ne pozna trnje.

Sakrit ćemo se
u nekom blagoslovnom trenutku
u nekoj mekoj kolibi od riječi
koje samo vjernost ljube.


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-60-4

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.