laku noć, umorni moj svijete..

18.07.2017.


Image and video hosting by TinyPic
slika: digital artist


Laku noć, umorni moj svijete,
izbrazdan strahovima, tugama
i besmislom postojanja
u ranjenim dušama,
koje još nisu počele živjeti,
a već se moraju gasiti.

Laku noć,
svim ružičastim haljinicama
i dječjim cipelicama
koje nikad neće biti obučene
za neka zajednička obiteljska jutra,
za neka divna, zlatna i mirna jutra..

Laku noć, suzama,
koje će kroz moje srce teći,
jer ovo je vrijeme
kada ostajem bez daha i riječi,
da pjesmom opišem
koliko duboko tugujem,
jer želim radost darivati
i snove drugima nebom bojati..

Laku noć, divni moj umorni svijete,
ja ću, kao i uvijek ostati budna
i za sve koji ne mogu
ja ću biti ponovo dijete,
kroz maglu i tišinu opstanka
srcem iznutra, glasom bez riječi
za sve ću pokušati pjevati,
o iskonu ljubavi
koji nije zaboravio doći,
samo se malo kao i ja
od boli zaustavio
i korak bezbrižnosti
na tren usporio..

Laku noć, dragi moj ljubljeni svijete,
ja te grlim koliko god u moj dječji zagrljaj
tvoje patnje stane,
sutra će već biti bolje, vjeruj,
već sutra nova zora sjajna
za tebe mora da svane.


Posveta u mojoj 1. zbirci poezije “LANTERNA MOJE DUŠE”

“Ja sam riba. Ti si Mjesec.
Ne možeš me dodirnuti , ali tvoje svjetlo
ispunjava ocean gdje živim.”
- Rumi


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem
ISBN 978-953-8100-60-4
Sva autorska prava pridržana. Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.