TRISTESSE NOIR...

18.07.2016.



Posveta u mojoj 1. zbirci poezije “LANTERNA MOJE DUŠE”

“Ja sam riba. Ti si Mjesec.
Ne možeš me dodirnuti , ali tvoje svjetlo
ispunjava ocean gdje živim.”

- Rumi



slika: digital artist

Pred čarobnim portalom sjećanja plešem opet, govoreći po ne znam koji put, da je ovo zadnji ples.

Životi pretočeni u ovaj jedan, sve zgužvane papirne ruže, u košu gdje neispisane prazne stranice oprosta, čekaju moje prvo slovo.

Cijeli ružičnjak je otvoren preda mnom, gdje zlatne klupe čekaju istinske zaljubljenike u aleji, gdje sve miriše opojnim mirisom neba.

Ja još oklijevam...

I ponovo papirnu ružu gužvam u ruci, dobivenu jednog ljeta, preko oblaka, preko plavih dubina, stvorenu obećanjem nekim, od nekoga tko je tek u prolazu skinuo je sa pulta, u zabavnom parku, prekrivši je mirisom, da sakrije tragove svoje prazne duše.

Ja plešem...

Igraju moji koraci i nježno dotiču tlo, dok oko mene tutnje vihori besmisleni, dok gledaoci žurno napuštaju dvoranu, tražeći neku drugu predstavu, gdje akteri ljubuju sa ludilom i dvosmislenošću postojanja.

Slušam tišinu praznog gledališta i ostajem sama, sa svojim anđelom čuvarom, koji mi je nježno otškrinuo vrata i pustio jato bijelih golubica u predvorje moga srca.

Ja se još lomim...

I gužvam tu ružu u ruci bez snage, da je konačno otkinem od svoga dlana, ali gle..!

Prhnule bijele ptice i svaka ostavi bijeli trag na laticama ruže papirne i postade ona u trenutku živa, gotovo da sam osjetila ubod trna kroz jagodice mojih prstiju..

Anđeo me dotakao po ramenu, bijaše to tek njegov tihi nagovještaj, da ružu ostavim pred vratima izgubljenog darivaoca, izgubljenog u plesu moje neodlučnosti, u draču moga neoprosta..

Vrata su iza mene...

Portal neba ispred mene...

Vratim li se unatrag, zaboravit ću put ka naprijed...

Opet golubice...i njihova vjernost prema mojoj želji da ružu ipak poklonim i predam, oživotvorenu čudom ljubavi, koja nije ljudska..

Ljubavi duše, koja nikad nije nestala, jer je oduvijek postojala...


Image and video hosting by TinyPic

http://www.digitalne-knjige.com/repinac.php

http://zajednoprotivplagijata.blog.hr/

ISBN zapis dostupan u računalnom katalogu Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu pod brojem

ISBN 978-953-8100-60-4

Sva autorska prava pridržana.
Ni jedan dio ove knjige ne smije se reproducirati ni prenositi ni u kakvom obliku niti ikakvim sredstvima elektroničkim ili mehaničkim, fotokopiranjem, snimanjem ili umnažanjem u bilo kojem informatičkom sustavu za pohranjivanje i korištenje bez prethodne suglasnosti vlasnika prava.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.