KAO DA ME NEMA

26.05.2016.


Image and video hosting by TinyPic

Kao da me nema
u ovom lakom ogrtaču postojanja
tijelo pritisnuto težinom istine
gravitacija riječi
izrečenih iz usana,
koje nikad nisu dotaknule krila
moje duše
stisnute oči
i pogled,
koji ne dozvoljava ulazak
u sveobuhvatnost mojih zjena...

Kao da nisam tu
za one,
koji golubicu moga srca
žele oteti iz mojih ruku
i prodati
pred vratima hrama
ne bi li se svidjeli Bogu
koji je hram
odavno napustio..

Kao da sam odavno napustila
ovo konačište od zemlje i blata
natopljeno mirisima tragača za zlatom
onom mrvom zlata,
kojeg brižno čuvam
za meki dlan
i topao zagrljaj
nježan, kao otkinuto pero
iz anđelovog krila..

Kao da me nema
za sve te pokušaje
učiniti me onakvom
kakva nisam..

Kao da me nema,
a ipak koračam
pognuta od bremena ljubavi
bosa
po kamenitom tlu stvarnosti
koja nikako da me dozove
mojim imenom...


Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.